New Post for Year 2008

Dah pun masuk hari ke lapan di tahun yang baru.

Anggap lah ini entry pertama tahun baru walaupun hanya sekadar melepas batuk di tangga. :)

Sebenarnya cuba menangguh entry sehingga awal Muharram; kononnya ingin berblog sempena kalendar baru hijriyyah. Tapi itu sebenarnya tak lebih dari alasan semata-mata untuk menyedapkan hati yang masih ingin bermalas-malasan.

Procrastination. Itulah sebab sebenarnya.

Kalau nak kata sibuk, orang lain pun sibuk jugak; tapi masih boleh terus berblog, ada orang masih boleh habiskan berpuluh2 buku dan menulis ulasannya sekali.

So there you have it, my confession - that I am getting lazier (to update this blog) by the day. It (the confession) may not be as shocking as this one, but nevertheless, the first thing to rectify any problem is to admit that there is a problem.

So, have a good day folks.

PS: CikAhni: mengikut rekod, saya telah membuat lebih banyak entry dalam tahun 2007 berbanding tahun 2006. Walaupun lebihnya sedikit sahaja, (55 v 53) tetapi secara ilmu kira-kira, saya telah berjaya memenuhi sebahagian azam saya untuk tahun 2007.

PPS: CikWan: adakah saya memerlukan jemputan untuk melawat ke blog CikWan. Kena bayar tol ke?

UPDATE 11.59PM; 8 JAN 2008.

PPPS: CikWan: Tahniah dapat baby. Saya sudah dapat melawat blog CikWan.

Comments

KakNi said…
Er... janganlah Encik Ordinary Superhero terasa hati yek... kdg2 (actually selalu jugak) saya rasa tak ada idea nak update blog, kdg2 rasa malas, kdg2 rasa tak ada mood, kdg2 tak ada rasa apa2.... :-(

Apa-apa pun.. cheer up.... you sound so down...
CikAhni: I am so sorry if I sound so gloomy. I am OK. Cheers!
shafarina said…
Salam OSH,

Terima kasih. :)
Selamat tahun baru hijrah buat OSH sekeluarga.
CikWan: semoga kehadiran orang baru membawa lebih keceriaan sekeluarga.

Popular posts from this blog

Selamat Hari IBU

Kisah Ibu dan Anak

Mental Blogging