Masih Raya Lagi?

Esok orang-orang Makkal Sakhti nak beraya.

Tapi pagi ni masa lalu depan SOGO lebih kurang jam 9.30 pagi - nampaknya yang ramai-ramai duduk tercongok kat tangga SOGO, yang tak sabar-sabar tunggu SOGO bukak - bukannya orang depa; orang kita lah jugak.

Aik,.....tak habis raya lagi ke?

Comments

~akuni~ said…
Masih raya lagi, x cukup sabtu dan ahad dlm bln syawal ni...


p/s Dah jadi papa hamster nampaknya... hahahah....
CikAHNI: memang betul, macam tak cukup hari Sabtu/Ahad aje sebulan lepas raya ni.

Popular posts from this blog