Cucur Udang, Cucur Badak

Apologies, have been in mind blogging mode lately.


*******************

Received this from a friend.

PAK PANDIR & CUCUR UDANG

Sewaktu Pak Pandir menjalankan perniagaan menjual cucur udang, datanglah seorang pelanggan mencari juadah minum petang. Pelanggan itu pun memesan cucur udang RM3.00 untuk dibawa pulang. Apabila melihat cucur udang Pak Pandir, pelanggan itu pun merungut...

Pelanggan : Alahai Pak Pandir....Nama nye cucur udang..3 keping RM1.00 plak tu.. dah la mahal, tak nampak pun udang besar kat atas ni.

Pak Pandir : Ala encik. Kira ok la tu. Ada juga udang kecik-kecik dalam tu. Orang depan tu ha (menunjukkan peniaga di depan gerai Pak Pandir) jual cucur badak, tapi takda pun letak badak.. orang tak komplen pun.

Comments

Cat Cat said…
Superhero,
That is so funny... Macamana pula dengan kuih tahi itik erk..? HAHAHA
CatCat: kalau kuih tahi itik....mmmm, couldn't imagine.
pB said…
Eeee uuuuu ....

kuih tahi itik....

oh tidakkkkk !!!!!!!!!
UglyButAdorable said…
hahahahaa..i rememembered posting this last year bro...it was funny rabak asn it's still kelakars...
Ibu said…
HAHAHAHA .... and if i could choose bigger font size for my laugh, I would!

Thanks for brightening up my otherwise very depressing Saturday morning.
~ahni~ said…
Why no body complaint about cucur badak? Tak bersyukur betul orang yang beli cucur udang tu kan... ye lah tu, tak nak le saya beli dengan pak pandir, ni macam marketing palsu - gores dan menang tu
bunga rampai said…
Ha ha hahaha ... bersarapan dengan gelak!

Moga sihat.

Salam.
UglyButAdorable said…
bro..lamer tak update niehh??
Kak Teh said…
cucur kodok pun mana ada kodok, kan?
IBU: apa tensen-tensen ni? Tensen tak baik untuk kesihatan.

AHNI: memang lebih senang komplen dari buat sendiri.

CikRampai: boleh kenyang ke sarapan dengan gelak?

CikAdorable: ye...dah update dah ni

KakTeh: kalau cucur kodok ada kodok, belum masuk kuali dia dah lompat pi masuk longkang.

Popular posts from this blog